آرزوها
آرزوها



خسته ام ، از این زندگی ماشینی خسته ام

دلم میخواست توی یه روستا زندگی میکردم ، حداقل کارم در شهر باشه و مابقی وقتم رو در روستا زندگی کنم

توی همون کلبه های چوبی رؤیایی ، تو دل طبیعت باشم و از طبیعت لذت ببرم

زندگی در طبیعت و گذراندن چهار فصل از سال ، روح آدم رو تازه نگه میداره

بهار ، زندگی میون گل و سبزه ها

تابستان و میوه های تابستانی

پاییز ، فصل برگ ریزان ، فصل شعرهای من

زمستان ، تماشای سفیدی برف به روی قله ی کوه ها و نوشیدن چای کنار شومینه

دوست دارم مرغ و خروس داشته باشم ، گاو و گوسفند و ...

مجبور نباشم برای خرید تخم مرغ یا ماست و پنیر به لبنیاتی برم که

اصلاً معلوم نیست این محصولات ماشینی چطور تهیه شدن

دوست دارم یه باغ گل داشته باشم که پروانه ها اونجا پرواز کنن

دوست دارم یه ملکه ی زنبور عسل داشته باشم با کندوهای زیاد

دوست دارم سبزیجات و میوه ها رو در حد نیاز خودم پرورش بدم

آرامش رو دوست دارم ، عاشق آرامش هستم ، دوست ندارم کسی آرامشم رو بهم بزنه

زندگی توی روستا و داشتن یه کلبه برای من لذت بخشه و البته یک « آرزو » !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در دو شنبه 9 تير 1391برچسب:, ساعت 20:8 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar